Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!


Wątek zamknięty 
Prośba o sprawdzenie loga
Autor Wiadomość
Piotrek-Zabrze Offline
Junior Member
**
Registered

Liczba postów: 40
Dołączył: Oct 2013
Reputacja: 0
Post: #16
RE: Prośba o sprwdzenie loga
Jeśli chodzi o dysk to mam dwa programy do kontroli jego stanu - HD Tune i CrystalDiskInfo. Dysk kontroluje na bieżąco od momentu jego kupna czyli od 2 lat i nic nagłego nagle się nie pojawiło..
Więc na 100 procent to nie wina dysku.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-11-2014 00:17 przez Piotrek-Zabrze.)
05-11-2014 00:06
Znajdź wszystkie posty użytkownika
jason Offline
Administrator
******
Administrators

Liczba postów: 445
Dołączył: Dec 2012
Reputacja: 19
Post: #17
RE: Prośba o sprwdzenie loga
Narzędzie chkdsk działa trochę inaczej.
Gdyby było podejrzenie ewidentnej wady dysku, zaleciłbym MHDD.

Zbędny komentarz nie nawiązujący do tematu usunąłem.
Zaczynam podejrzewać, że nie przyszedłeś tu po pomoc. Jeśli chcesz rozpocząć dyskusję na inny temat niż Twój problem, zapraszam do innego działu.
Tu jest ograniczenie i skupiamy się tylko na udzielaniu pomocy wspólnie rozwiązując dany problem .

*****************************************

Pomoc jest bezpłatna, Dotacja to tylko Twój miły gest wdzięczności
05-11-2014 00:45
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Piotrek-Zabrze Offline
Junior Member
**
Registered

Liczba postów: 40
Dołączył: Oct 2013
Reputacja: 0
Post: #18
RE: Prośba o sprwdzenie loga
Wynik skanowania sfc.exe
''Funkcja Ochrona Zasobów Systemu Windows nie znalazła naruszeń integralności''


Screen http://speedy.sh/7gdBk/sfc.JPG
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-11-2014 16:17 przez Piotrek-Zabrze.)
10-11-2014 14:27
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Piotrek-Zabrze Offline
Junior Member
**
Registered

Liczba postów: 40
Dołączył: Oct 2013
Reputacja: 0
Post: #19
RE: Prośba o sprwdzenie loga
chkdsk znalazł jaki błąd z woluminem czy coś takiego. Następnie dałem komendę chkdsk/f i system spytał czy przy następnym uruchomieniu sprawdzić dysk. Dałem Tak, przeskanował i naprawił. Po otwarciu systemu dałem jeszcze raz komendę chkdsk i już nie znalazł żadnych błędów. Screen poniżej. z trzeciego ostatniego skanowania .

http://www.speedyshare.com/hjEBt/Wynik-chkdsk.JPG

Czy to już może rozwiązać problem ? czy też kilka dni obserwować ?czy to mogło być to ?

I jeszcze na koniec log z skanowania chkdsk pierwszego gdy znalazł błędy jeszcze przed naprawą na działającym systemie
http://speedy.sh/v9h3Q/Log-chkdsk.txt
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-11-2014 17:49 przez Piotrek-Zabrze.)
10-11-2014 16:14
Znajdź wszystkie posty użytkownika
jason Offline
Administrator
******
Administrators

Liczba postów: 445
Dołączył: Dec 2012
Reputacja: 19
Post: #20
RE: Prośba o sprwdzenie loga
Skoro wszystko gra zostawmy to jak jest. Wątek przez jakiś zostawimy otwarty w razie gdyby coś się zmieniło.

*****************************************

Pomoc jest bezpłatna, Dotacja to tylko Twój miły gest wdzięczności
10-11-2014 22:18
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Piotrek-Zabrze Offline
Junior Member
**
Registered

Liczba postów: 40
Dołączył: Oct 2013
Reputacja: 0
Post: #21
RE: Prośba o sprwdzenie loga
ostatnio problem nie występował przez 6 dni aż dziś nagle 2 razy pod rząd. Zobaczymy teraz pod naprawie chdsk czy to ustąpi na stałe. Jason na tym dysku jak patrzyłeś w logu chdsk znalazł jakieś poważne błędy ?

Np ten fragment

cyt''Oczyszczanie 2631 nieużywanych wpisów w indeksie $SDH pliku 0x9.
Porządkowanie 2631 nieużywanych deskryptorów zabezpieczeń.

Ukończono sprawdzanie deskryptorów zabezpieczeń.
Przetworzone pliki danych: 31233.
Przetworzone bajty numerów USN: 35001032. Zakończono sprawdzanie poprawności dziennika Usn.
Atrybut BITMAP głównej tabeli plików (MFT) jest niepoprawny.
Mapa bitowa woluminu jest niepoprawna.
''


Te błędy co on znalazł mogły mieć w ogóle jakiś wpływ na uruchamianie Windowsa ?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-11-2014 22:42 przez Piotrek-Zabrze.)
10-11-2014 22:27
Znajdź wszystkie posty użytkownika
jason Offline
Administrator
******
Administrators

Liczba postów: 445
Dołączył: Dec 2012
Reputacja: 19
Post: #22
RE: Prośba o sprwdzenie loga
Nie są to błędy krytyczne ale wpływ oczywiście mają. Po to są wbudowane narzędzia w system aby korygować wykryte usterki.

Rozszerzanie głównej tabeli plików (MTF) NTFS
Po utworzeniu i sformatowaniu woluminu NTFS są tworzone metapliki NTFS. Jeden z tych metaplików jest nazywany główną tabelą plików (MFT). Na początku jest on bardzo mały (około 16 KB), ale rozrasta się w miarę tworzenia na woluminie plików i folderów. Podczas tworzenia pliku jest on wprowadzany do tabeli MFT jako segment rekordów pliku (FRS, File Record Segment), który ma zawsze rozmiar 1024 bajtów (1 KB). W miarę dodawania plików do woluminu tabela MFT zwiększa się odpowiednio do potrzeb. Jednak podczas usuwania plików, choć skojarzone z nimi segmenty rekordów plików zostają oznaczone jako wolne i gotowe do ponownego użycia, to całkowita alokacja segmentów rekordów plików i skojarzonej tabeli MFT pozostaje bez zmian. To zachowanie wyjaśnia, dlaczego po usunięciu dużej liczby plików nie można odzyskać miejsca używanego przez tabelę MFT.

W celu dokładnego ustalenia rozmiaru tabeli MFT należy przeanalizować wolumin za pomocą wbudowanego narzędzia defragmentującego dysk. Raport narzędzia defragmentującego zawiera szczegółowe informacje o rozmiarze i liczbie fragmentów w tabeli MFT.


support.microsoft

Więcej informacji:

http://msdn.microsoft.com/en-us/library/...85%29.aspx
http://students.mimuw.edu.pl/SO/Projekt0...-g4/so.pdf

Tu jest wielce wskazana w/w defragmentacja z funkcją Boot-Time Defragmentation, defragmentacja obszarów rozruchowych.

*****************************************

Pomoc jest bezpłatna, Dotacja to tylko Twój miły gest wdzięczności
11-11-2014 00:06
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Piotrek-Zabrze Offline
Junior Member
**
Registered

Liczba postów: 40
Dołączył: Oct 2013
Reputacja: 0
Post: #23
RE: Prośba o sprawdzenie loga
Niestety problem jest dalej.
11-11-2014 16:59
Znajdź wszystkie posty użytkownika
jason Offline
Administrator
******
Administrators

Liczba postów: 445
Dołączył: Dec 2012
Reputacja: 19
Post: #24
RE: Prośba o sprawdzenie loga
Pokaż raport z narzędzia Windows Performance Toolkit wykonany według tego poradnika.

*****************************************

Pomoc jest bezpłatna, Dotacja to tylko Twój miły gest wdzięczności
11-11-2014 22:13
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Piotrek-Zabrze Offline
Junior Member
**
Registered

Liczba postów: 40
Dołączył: Oct 2013
Reputacja: 0
Post: #25
RE: Prośba o sprawdzenie loga
Sorry ze tak późno odpisuje ale rozwiązałem problem. Trzeba było odinstalować i zainstalować najnowsze stery do grafiki.
Zainstalowałem nowe sterowniki do Nividy nr 340.52

Po zainstalowaniu sterowników w auto starcie pojawiła się taka ścieżka to jest coś z Nividy nie ?

http://www.speedyshare.com/RpabH/Autosts...y-wpis.JPG



Drugie pytanie. Wisi mi teraz w menedżerze zadań taki proces conhost.exe. To jest proces systemowy ale może mieć coś wspólnego z najnowszymi sterami ?

conhost znajduje się w katalogu C/Windows/System32
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-11-2014 20:39 przez Piotrek-Zabrze.)
18-11-2014 20:36
Znajdź wszystkie posty użytkownika
jason Offline
Administrator
******
Administrators

Liczba postów: 445
Dołączył: Dec 2012
Reputacja: 19
Post: #26
RE: Prośba o sprawdzenie loga
Kod PHP:
"HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ Windows \ CurrentVersion \ Run" =
 
"Shadowplay" → C: \ WINDOWS system32 rundll32.exe C: \ WINDOWS system32 nvspcap64.dllShadowPlayOnSystemStart 

Nazwa pliku: nvspcap64.dll
Wydawca: NVIDIA Corporation
Nazwa produktu: NVIDIA GeForce Experience
Prawidłowa ścieżka pliku: C: \ Windows \ System32 \ nvspcap64.dll
Nazwa oryginalna: nvspcap.dll
Wydane dla: NVIDIA Corporation

Opis --> conhost.exe

Wyłącz Usługi NVIDIA Streamer Service oraz NVIDIA Update Service Daemon.

*****************************************

Pomoc jest bezpłatna, Dotacja to tylko Twój miły gest wdzięczności
18-11-2014 22:48
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Piotrek-Zabrze Offline
Junior Member
**
Registered

Liczba postów: 40
Dołączył: Oct 2013
Reputacja: 0
Post: #27
RE: Prośba o sprawdzenie loga
Te 2 usługi mam wyłączyć poprzez zakładkę ''Usługi'' w msconfig ?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-11-2014 23:54 przez Piotrek-Zabrze.)
18-11-2014 23:53
Znajdź wszystkie posty użytkownika
jason Offline
Administrator
******
Administrators

Liczba postów: 445
Dołączył: Dec 2012
Reputacja: 19
Post: #28
RE: Prośba o sprawdzenie loga
Klawisz Logo Windows + R i wpisz services.msc --> OK

*****************************************

Pomoc jest bezpłatna, Dotacja to tylko Twój miły gest wdzięczności
19-11-2014 00:33
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Piotrek-Zabrze Offline
Junior Member
**
Registered

Liczba postów: 40
Dołączył: Oct 2013
Reputacja: 0
Post: #29
RE: Prośba o sprawdzenie loga
W usługach mam NVIDIA Streamer Service ale takiej usługi jak NVIDIA Update Service Daemon to nie widzę, Coś związane z update to mam w autostarcie - NvBackend.exe

To screen wszystkiego co mam z nividy. Tak w usługach jak i w autostarcie,
ps czy wybrane Nividy usługi dać w tryb ręczny czy wyłączyć całkiem ?
Usługi Nividy
http://www.speedyshare.com/wRUW6/Uslugi-NividaJPG.JPG

Autostart 2 wpisy Nividy
http://www.speedyshare.com/gcsUV/Nivida-Autostart.JPG


Napisz mi proszę dokładnie co mam z tego powyłączać.
19-11-2014 20:37
Znajdź wszystkie posty użytkownika
jason Offline
Administrator
******
Administrators

Liczba postów: 445
Dołączył: Dec 2012
Reputacja: 19
Post: #30
RE: Prośba o sprawdzenie loga
Wejdź w panel sterowania NVIDIA i wyłącz automatyczne sprawdzanie i pobieranie aktualizacji.
Usługę NVIDIA Streamer Service wyłącz całkiem.

Podaję to na wypadek, gdyby problem powrócił. Nie wiem co było przyczyną długiego uruchamiania systemu, gdyż nie podałeś raportu. To jedynie bezpieczna profilaktyka.

*****************************************

Pomoc jest bezpłatna, Dotacja to tylko Twój miły gest wdzięczności
19-11-2014 22:10
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Kontakt | BlackHats | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS
Bezpieczna strona stat4u